Ahad, 27 Januari 2013

Shaklee Omega Guard, Minyak Ikan Tulen


Kelebihan Shaklee

Shaklee Omega Guard diekstrak dari ikan laut air sejuk di perairan air Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan malah ia 3 kali lebih tumpat dari minyak hati ikan. Berbanding dengan minyak omega di pasaran, Omega Guard adalah paling tulen yang mengandungi 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA,DHA,ALA dan banyak lagi. Satu sajian Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid lemak omega-3 EPA dan HDA.

Bagaimana Shaklee menghasilkan Omega Guard ?

Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal berteknologi terkini. Ia dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak Omega 3 yang paling tulen dan yang paling semulajadi sementara bahan-bahan bahaya disingkirkan seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB (polychlorinated biphenyl - bahan kimia industri yang sangat bertoksid). Proses yang digunakan oleh kaedah dari Shaklee amat jauh berbeza berbanding kebanyakan pengusaha kilang lain dimana mereka menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan. Kaedah tersebut bukan hanya memusnahkan sesetengah nutrien bahkan kandungan logam tidak boleh ditapis.


Ingin dapatkan Shaklee Omega Guard?

Hubungilah Hearts By E (HBE) untuk pertanyaan & maklumat produk Shaklee di talian 017-9470711 atau email ke elisa.lu@gmail.com

Hearts By E (HBE) adalah Shaklee Independent Distributor ID 893611 yang menyediakan penghantaran keseluruh Malaysia



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...