Rabu, 5 Jun 2013

Promosi Jun 2013 Mealshakes


Assalam & Hai

Bulan Jun ini Shaklee menawarkan Mealshakes pula sebagai promosi Beli 6 Percuma 1. Ohh memang ramai ibu-ibu yang teruja dengan Mealshakes ni. Mealshakes hebat ini lengkap dengan kombinasi pelbagai zat & vitamin yang diperlukan oleh anak berusia 1 tahun keatas bahkan sesuai untuk dewasa juga. Mealshakes mengandungi 19 jenis vitamin dan mineral penting serta 9 asid amino yang sangat diperlukan oleh tubuh. Kandungan serat yang tinggi boleh menggelakkan sembelit dan protein untuk pertumbuhan sel-sel dalam tubuh. Tinggi kandungan kalsium dan indeks glisemik yang rendah.

Mealshakes ni rasa seakan-akan ais krim vanilla, berbau wangi dan boleh diminum begitu sahaja atau dicampurkan dalam minuman kegemaran. Patutlah rata-rata anak-anak tak tolak bila diberikan Mealshakes, malah minta lagi untuk cawan kedua.

Apa kelebihan Mealshakes ni ya? Antaranya
▶membantu perkembangan minda dan IQ anak
▶menambah selera makan anak-anak
▶membantu masalah sembelit
▶mengatasi masalah selalu selsema dan asma
▶menguruskan badan

Beli 6 Percuma 1 memang belian berbaloi, namun kalau ada ibu-ibu atau anda sendiri yang nak cuba beli 1 pun pasti dapat harga murah. Promosi berlangsung sepanjang Jun 2013 sahaja. Hubungi saya segera.

Elisa Zulkifli (SID 893611) | Call/SMS/Whatapps 0179470711 | Email elisa.lu06@gmail.com


PREORDER supplemen untuk jantung juga masih ada sehingga 8 Jun 2013. Entri disini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...