Isnin, 17 Jun 2013

Set Mighty 3 Gems Sarapan Mudah & Berkhasiat

Jika anda selalu tak sempat sediakan sarapan buat keluarga atau mungkin selalu menyediakan sarapan berat seperti nasi lemak sotong, mee goreng dan sebagainya, sila pertimbangkan set Mighty 3 Gems ini.

Bukan sahaja lazat, malah berkhasiat untuk kita memulakan hari dengan tugasan seharian. Antara kebaikan set Mighty 3 gems ini ialah;



  • Memberi tenaga sepanjang hari.
  • Membantu dalam meningkatkan tahap kepekaan dan penumpuan.
  • Memelihara kesihatan secara menyeluruh.

    Set Mighty 3 Gems ini juga amat sesuai diambil oleh para atlet, individu yang menjalani kehidupan aktif, individu yang selalu tidur lewat malam, individu yang berpuasa dan juga individu yang mengalami cirit-birit serta individu yang kurang selera makan. Boleh juga diambil oleh mereka yang ingin menjalani pembedahan serta selepas pembedahan.

    Ini adalah kerana, Set Mighty 3 Gems ini terdiri dari kombinasi trio yang hebat. Set ini terdiri dari

    MealShakes

    MealShakes menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. ia diperbuat daripada bahan semulajadi - buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain.

    Performance Drink

    Minuman untuk para atlet adan angkasawan NASA, Amerika Syarikat.
    Performace Drink boleh membantu meningkatkan daya ketahanan badan, memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat!!
    Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolime air dalam tubuh. Juga amat membantu mengekalkan paras gula.

    Energizing Soy Protein (ESP)

    Satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapt disediakan oleh tubuh manusia. Diperkayakan dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral yang sangat sesuai diambil oleh golongan muda atau tua. Manakala, kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai juga kepada penghidap kencing manis/diabetis.

    Oleh itu, ayuh kita mulakan sarapan dengan set Mighty 3 Gems yang lazat berkhasiat ini. 

    Sempena promosi beli 6 percuma 1 MealShakes bulan ini (Jun 2013), saya menawarkan harga istimewa  untuk set Mighty 3 Gems ini. Cepat hubungi saya.

    Elisa Zulkifli (SID 893611)

    Call/SMS/Whatsapp 017-9470711



  • Tiada ulasan:

    Catat Ulasan

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...