Isnin, 7 Oktober 2013

Berasa Hebat di Jom Hebat Sungai Petani

Assalamualaikum wbt & Hai

Agak lama tinggalkan blog ni kan, kali ni saya kongsikan sedikit cerita hebat semasa mengikuti seminar Jom Hebat Sungai Petani hasil kelolaan Master Lyna Noh dan leader-leader hebat sekitar zon utara group Shaklee kami. Ia berlangsung pada 28 September 2013 yang lalu di Seminarium, Bandar Laguna Merbok, Sungai Petani.

Aktiviti ni sebenarnya diadakan secara santai saja, anak-anak dan suami pun boleh ikut sekali serta tak memaksa untuk lain-lain ahli group kami untuk menyertainyai. Namun bagi saya sendiri,bila leader-leader hebat dah ada disekitar sini,ehhh rugi rasanya tak join. Bila lagi nak dapat tengok Master Lyna Noh dekat-dekat kan. Tambahan saya dah apply untuk letak jawatan (WAHM yeahhh) dan ada masa terluang :)

Banyak info yang saya dapat lebih dari sumber bacaan dan boleh direct tanya jika tak faham atau keliru. Penjelasan tentang bisnes MLM juga dibincangkan. Alhamdullilah, Shaklee bukan bisnes skim cepat kaya atau downline bekerja, upline dapat untung. Semuanya atas dasar siapa yang berusaha, tak kira upline atau downline kerana Shaklee yang bayar bonus kami,bukan customer. Ahaaaa baru lah ini dinamakan "Bisnes Sendiri"

Antara leader & peserta yang hebat
credit gambar : fb Saif Ar-Rahman Khalid

Sekian dulu untuk kali ini :)

Jika ingin hebat jangan takut untuk berubah. 

Hubungi saya untuk sertai biz Shaklee saya

Elisa Zulkifli (SID 893611) | Call/SMS/Whatsapp 017-9470711 | email elisa.lu06@gmail.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...