Jumaat, 10 Mei 2013

Bagaimana Shaklee membantu Wanita dan 4 Organ Penting Mereka


Dr Rajbans Singh membongkarkan, bagaimana 4 organ penting ini boleh menjejaskan kesihatan wanita masa kini. Sumber dari NST


Jantung
Kebanyakan wanita dilindungi oleh hormon reproductive (pembiakan) mereka. Tetapi disebabkan oleh perubahan gaya hidup seperti merokok dan pemakanan yang tidak sihat, lebih ramai wanita menghadapi ancaman penyakit jantung pada usia yang lebih muda.

Diet: sayur-sayuran segar dan buah-buahan yang kaya dengan anti-oksida, terkenal dengan keupayaan mereka untuk melawan penyakit jantung. Ikan, kacang dan flaxseed mengandungi asid lemak Omega-3  untuk mengurangkan keradangan dan boleh membantu mengurangkan risiko penyakit kronik seperti penyakit jantung.
Shaklee:
Omega Guard - merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan OmegaGuard menyediakan 1000mg asid lemak Omega 3 termasuk DHA dan EPA.

Hati
Organ ini bertanggungjawab dalam detoksifikasi dan anda perlu mengambil penjagaan yang baik daripada itu. Pengumpulan lemak, penyalahgunaan alkohol, jangkitan virus, besi atau pengumpulan tembaga, kerosakan toksik dan kanser boleh merosakkan hati.

Diet: cruciferous sayur-sayuran seperti brokoli, kembang kol dan tauge dikenali untuk membantu hati menyahtoksik toksin alam sekitar, termasuk ubat-ubatan preskripsi. Apabila memasak, rempah seperti kunyit, kayu manis dan liquorice juga membantu untuk meningkatkan kesihatan hati.
Shaklee: Set Kesihatan Hati 
Nutriferon  - Produk intereferon yang berpaten dan mengandungi ekstrak 4 jenis tumbuh-tumbuhan terbukti secara klnikak membantu mengukuhkan sistem imun tubuh.
DTX Complex - Sediakan sokongan pemakanan untuk fungsi hati yang sihat dan membantu pembentukan semula sel-sel hati dengan formula unik herba-herba dengan antioksidan dan aliran hempedu yang normal


Kulit
Apa sahaja yang berlaku dalam hidup anda akan ditunjjukkan pada kulit anda. Kulit kita memperbaharui sendiri setiap 28 hari dan sel-sel kulit mati diganti tetapi hanya jika kita menjaga ia.

Diet: Air adalah penting untuk membantu meremajakan sel-sel kulit, menjaga mereka muda dan sihat mencari. A antioksida, vitamin C adalah penting untuk penghasilan kolagen, tisu elastik yang berkurangan dengan usia. Sumber terbaik Vitamin C adalah buah-buahan, tomato dan lada loceng.
Shaklee: Set Flawless Beauty
Shaklee Colagen Powder - Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Vitamin C - memainkan peranan penting dalam memelihara kandungan antioksidan semulajadi tubuh dan juga penting untuk tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan yang baik.

Vivix - Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdirdaripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Sendi
Lebih ramai wanita mengalami osteoarthritis berbanding lelaki. Sendi yang paling terjejas adalah tangan dan sendi, termasuk tulang belakang, pinggang dan lutut.
Walaupun rakyat pada apapun peringkat umur, dari kanak-kanak dan warga tua, berisiko, ia terutamanya berusia 45 tahun keatas. Bertentangan dengan kepercayaan popular, ia bukan satu penyakit tua. Ia juga boleh memberi kesan kepada kanak-kanak dan orang dewasa muda, lebih teruk ia menghadkan aktiviti dan pergerakan mereka.
Diet: Kalsium adalah penting untuk tulang kita. Kalsium-kekurangan melemahkan tulang dan meningkatkan peluang untuk mendapat masalah tulang berkaitan seperti osteoporosis dan keretakan. Sumber-sumber terbaik kalsium adalah makanan tenusu. Vitamin D (juga dikenali sebagai vitamin matahari kerana badan anda mengeluarkan apabila terdedah kepada matahari) adalah penting kerana ia membantu menyerap kalsium tulang yang lebih baik. Sumber makanan yang mengandungi vitamin D termasuk lemak ikan dan kuning telur serta vitamin D makanan diperkaya seperti bijirin, jus oren, susu lembu, keju dan yogurt.

Shaklee : Set Joint Health
Advanced Joint Health Tablet - Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi. Kesan yang dapat dilihat seawal 5 hari berbanding jenama lain.
Omega Guard - Mengurangkan inflamasi pada sendi yang
sakit. Omega-3 yang terdapat dalam Omega Guard  melambatkan degralang rawan. Ia boleh mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi dan bertindak sebagai pelincir dimana membantu pengerakkan lebih bebas apabila sendi-sendi berkeriat-keriuk dan sakit
Ostematrix - Sendi yang siahat haruslah bermula dari tulang yang sihat. Ostematrix membekalkan zat asas buat tulang iaitu Kalsium, Magnesium, Vitamin D, Boron, Mangan, Tembaga dan juga Zink



Berminat untuk dapatkan supplemen hebat ini untuk diri sendiri atau wanita kesayangan, usah tunggu untuk hubungi saya segera, Elisa pengedar Shaklee supplement semulajadi terbaik

+Hearts By E (Elisa)
+6017-9470711 (CALL/SMS/WHATSAPP)
+email elisa.lu@gmail.com



Juga boleh add personal fb Elisa HBE dan kunjungi facebook pageHearts By E untuk update terkini.

Hearts By E (HBE) adalah Shaklee Independent Distributor ID 893611 yang menyediakan penghantaran keseluruh Malaysia



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...