Khamis, 23 Mei 2013

Vitalea dan Teknologi Explo-Tab




Atas kitaran pusingan hidup saya seharian - sebagai ibu, isteri, peniaga & pekerja, masa rehat saya amat terhad. Letih & tak bermaya dibuatnya. Jadi saya disarankan mengambil 2 biji Vitalea untuk membantu saya mendapatkan tenaga tambahan selain saya mengamalkan ESP & Vitamin B.

Menakjubkan hari ini hari pertama saya makan 2 biji Vitalea, kurang mengantuk di tempat kerja, fokus dan seharusnya bila dah bertenaga, saya bersemangat.

Rupanya Vitalea ini mempunyai teknologi " Explo-Tab" dimana ia berfungsi setelah kita telan Vitalea, ia akan berada didalam sistem pencernaan seketika dan cepat-cepat melepaskan/release nutrisi didalamnya.
Jadi memang cepatlah bertenaga .

Keratan rentas Vitalea.
Keratan rentas Multivitamin jenama S

Okey, beralih pula pada keratan rentas Vitalea dan bezakan dengan multivitamin dari jenama 'S'. Nampak bintik starch grain atau bijirin kanji, apabila ia basah, ia mengembang dan memebebaskan khasiat secepat mungkin.

Jadi tidak heranlah Vitalea diiktiraf sebagai multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan tubuh manusia.Ini berpandu kepada anugerah yang dianugerahkan oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai The Best Multivitamin di dalam Public Interest pada tahun 2000. Antara ujian klinikal ada menunjukkan, jika mengamalkan Vitalea selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.

Ini pula perbezaan Vitalea dan multivitamin jenama S apabila di letakkan ke dalam air. Nampak kan bezanya, Vitalea dengan pantas "explosion" semua nutrisi.



Vitalea yang disalut dengan serbuk nutrisi - spirulina
sumber gambar Satu Nutrition, tq a lot

Jika anda ingin cergas & bertenaga sepanjang hari seperti, hubungilah saya segera,Your Shaklee Independent Distributor

Elisa Zulkifli (SID 893611) | 017-9470711 (Call,SMS,Whatsapp) | email : elisa.lu06@gmail.com





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...