Isnin, 6 Mei 2013

Untukmu Ibu

Entri yang bunyi macam lagu Exist, glamer zaman saya sekolah menengah. Ya, Hari Ibu akan kita sambung pada 12 hb May nanti. Tentu tengah fikir apa hadiah untuk ibu tersayang kan. Jadi saya ada buat cadangan tentang hadiah selain makan malam bersama atau pakej percutian.

Saya cadangkan hadiahkan penjagaan kesihatan dari Shaklee. Kebanyakkan supplemen kesihatan Shaklee sesuai untuk wanita. Antaranya :-

1 - Vivix
   
     Jus anti-penuaan yang bertindak melalui 4 mekanisme sellular khas dipatenkan untuk Shaklee. Campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Bukan sahaja untuk menentang penuaan malah terbaik untuk menjaga kesahteraan kesihatan, serangan jantung, diabetis, darah tinggi, arthritis dan sebagainya.

      Tawaran hebat untuk May melalui promosi Vivix Galore! Buy 6 free 1 atau dengan belian 2 botol layak mendapat keahlian percuma Shaklee. Juga boleh dapat sebotol dulu, hanya hubungi saya sahaja.


2 - Women's Health Set (GLA Complex, Ostematrix & Omega Guard)

      Wanita terdedah kepada pelbagai peringkat kehidupan bermula akil-baligh, pra kehamilan, kehamilan, pra monopous, monopous & selepas monopous.
     
      Oleh itu Shaklee menawarkan produk yang hebat untuk memenuhi keperluan wanita pada peringkat kehidupannya. Set ini dapat
  • membantu melegakan simpton segugut & monopous
  • mengalakkan kulit yang cantik
  • mengalakkan tulang yang kuat
  • membantu mengurangkan risiko sakit jantung
  • melegakan sakit sendi


    Kolegen berfungsi bagi mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit. Kulit yang kerap terdedah kepada pancaran matahari ditambah dengan pencemaran sekeliling menyebabkan kolegen di dalam sel kulit menyusut dengan lebih cepat sebelum ia mampu dibina semula. 

   Akibatnya, kehilangan kolegen menjadikan kulit kendut berkedut, kuku mudah patah dan rambut nipis tidak bermaya. Kebaikan kolegen antaranya :
  • membantu menghasilakn kolegen yang diperlukan bagi memelihara kesihatan kulit, tendon, ligemen dan salur darah
  • menggalakkan kulit menjadi tegang, anjal & lembut
  • menggalakkan rambut menjadi lebih kuat, lebat & bersinar
  • membantu mengekalkan kesihatan tulang rawan,tulang & gigi 
Sekian dulu top 3 cadangan supplemen untuk entri ini. Insyaallah kita sambung lagi. Berminat untuk dapatkan supplemen hebat ini untuk ibu tersayang demi kesejahteraannya, usah tunggu untuk hubungi saya segera, Elisa pengedar Shaklee supplement semulajadi terbaik

+Hearts By E (Elisa)
+6017-9470711 (CALL/SMS/WHATSAPP)
+email elisa.lu@gmail.com



Juga boleh add personal fb Elisa HBE dan kunjungi facebook pageHearts By E untuk update terkini.

Hearts By E (HBE) adalah Shaklee Independent Distributor ID 893611 yang menyediakan penghantaran keseluruh Malaysia


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...