Sabtu, 10 November 2012

Testimoni : Herba-lax, Lecithin & ESP


"Alhamdulillah... setelah menggunakn Herb-lax+Lecithin+ESP selama 2 minggu.... sekarang perubahan ini lah yg brlaku kpd diri sy.... bkn sahaja berat semakin kurang... tetapi juga kulit mnjadi semakin lembut n halus... bekas2 jerawat dah semakin hilang.. rasa penat sudah tidak ada lagi... badan mnjadi cergas...mcm xpercaya.... tapi inilah kenyataan.... ;)"-Yanie

Perubahan yang beliau alami hanya dalam 2 minggu sahaja. Beliau mengamalkan Herb-lax, Lecithin dan ESP dalam program slimming nya.


Herb-Lax Shaklee - detox, nyahtoksik
Herb-LaxTM Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas.
sumber : Shaklee


Kenapa kene detoks? Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Tahukah anda... kunci asas untuk kurus adalah detox dulu yaaa..




Lecithin Shaklee - Pemecah Lemak

Kolina merupakan satu komponen asetilkolina neurotransmiter yang terlibat dalam penghantaran mesej ke otak dan sistem saraf.  Soya lecithin merupakan sumber utama kolina.Lecithin Shaklee diperolehi secara semulajadi  daripada kacang soya. Setiap kapsul gel lembut menyumbang 530mg lecithin.

sumber : Shaklee


Kenapa perlu bakar lemak ? Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak-lemak di dalam tubuh kita. Lecitin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak, dalam perkataan ringkasnya, menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane. Lecitin tidak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan



Energizing Soy Protein - Pembakar Kalori

Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten
sumber : Shaklee

Kenapa protien? Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%!

Proses weight management oleh vitamin semulajadi amat selamat kerana tidak mengandungi bahan kimia disamping kesihatan anda terjamin.





Anda juga ingin turukan berat badan secara selamat? Hubungi sahaja kami, aturan dan konsultasi kami berikan secara percuma dan berterusan 

Hubungilah Elisa (SID893611) untuk pertanyaan & maklumat produk Shaklee di talian 017-9470711 atau email ke elisa.lu@gmail.com



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...