Ahad, 4 Ogos 2013

Set Joint Health - Pendekatan Secara Semulajadi untuk Kekal Aktif


Assalamualaikum & Hai

Kesakitan sendi adalah bermula dari pelbagai jenis keadaan, samada dari kecederaan atau keadaan seperti rheumatoid arthiritis atau osteoarthritis. Membebankan bukan? Segala aktiviti tak dapat lagi dilakukan dengan sempurna.

Apakah rheumatoid arthiritis dan osteoarthritis?

Rheumatoid arthiritis merupakan suatu penyakit kronik pada sendi-sendi dan juga melibatkan beberapa organ-organ lain. Dianggarkan 1-3% penduduk dunia mengidapinya.Kebarangkaliannya akan meningkat pada usia 30 sehingga 50 tahun. Wanita yang belum mengalami putus haid adalah lebih berisiko untuk mendapat penyakit ini berbanding kaum lelaki.
Osteoarthritis pula adalah penyakit sendi yang berlaku apabila tulang rawan yang membentuk permukaan sendi menjadi haus. Apabila permukaan sendi haus, ia mendorong sendi menjadi bengkak dan kebas. Oleh sebab itu kita dapat lihat segelintir masyarakat di Malaysia, akan mengalami sakit lutut yang serius apabila mencapai tahap umur yang tertentu.

Rawatan melalui Set Joint Health @ Set Kesihatan Sendi

Set ini mampu memberi kan kesihatan sendi yang optimum. Kebaikan set ini adalah
  • Memberi sokongan nutrisi pada kolegen dan komponen penting penghubung tisu lain yang memberi kekuatan dan struktur untuk sendi
  • Membantu mengekalkan tulang yang kuat
  • Membantu melegakan sakit sendi dan inflamasi terhadap sendi
Set Joint Health terdiri daripada
  • Advanced Joint Health Tablet - Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi. Kesan yang dapat dilihat seawal 5 hari berbanding jenama lain.
  • Omega Guard - Mengurangkan inflamasi pada sendi yang sakit. Omega-3 yang terdapat dalam Omega Guard melambatkan degralang rawan. Ia boleh mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi dan bertindak sebagai pelincir dimana membantu pengerakkan lebih bebas apabila sendi-sendi berkeriat-keriuk dan sakit
  • Ostematrix - Sendi yang siahat haruslah bermula dari tulang yang sihat. Ostematrix membekalkan zat asas buat tulang iaitu Kalsium, Magnesium, Vitamin D, Boron, Mangan, Tembaga dan juga Zink

Hubungi saya untuk keterangan produk, harga terbaikkk punya dan konsultasi percuma selepas pembelian.

Elisa Zulkifli (SID 893611) | Call/SMS/Whatsapp 017-9470711 | email elisa.lu06@gmail.com

********************************
Promosi Advanced Joint Health Tablet (Beli 6 Dapat 7) sepanjang Ogos 2013. 
"Legakan kesakitan sendi untuk sentiasa kekal aktif"

********************************


**PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...