Rabu, 14 Ogos 2013

Lecithin - "pemecah lemak" yang perlu ada sepanjang musim perayaan ini

Assalamulaikum & Hai

Masih tak terlewat bagi saya & keluarga mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat pembaca blog ini. Maafkan andai ada kekhilafan kami ya, buang yang keroh ambil yang jernih :)
Tahun ini kami sekeluarga hanya beraya di Alor Setar,Kedah bersama keluarga sebelah suami. Walaupun mereka berbangsa Cina & beragama Buddha, masakan Melayu tetap menjadi pilihan. Nasi Impit dan Kuah Kacang, kuih-kuih raya yang sedap & manis belaka serta kek buah menjadi hidangan raya pertama keluarga saya.
Adehhh!
Hidangan beginilah yang bisa buat tahap kesihatan kita menurun, mengundang penyakit "orang kaya" seperti diabetis, masalah jantung, masalah buah pinggang, masalah berat badan dan sebagainya.
Siapa yang mampu menolak lemang, satey, nasi tomato dan rendang ketika musim perayaan ini kan. Lebih-lebih lagi ketika menghadiri rumah terbuka semperna Hari Raya ini.

satey panas... credit to mr.google

Makanan sebegini memang di kategorikan sebagai makanan berkalori tinggi. Sememangnya kalori amat diperlukan oleh tubuh badan kita untuk ditukarkan sebagai tenaga, namun jika berlebihan boleh memberikan kesan yang tidak baik lebih-lebih lagi buat pengidap diabetis dan mereka yang obesiti.
Bagi anda yang berjaya kurangkan berat badan ketika puasa tu, tentu tak mau berat badan naik lagi kan. Jadi berpadalah ketika menjamu selera di musim perayaan ni.

Set Shape Up Shaklee

"The Best way to stay slim & trim"

Memang menjadi impian setiap lelaki & wanita untuk miliki tubuh yang sihat, langsing dan rapi.
Dengan set ini, anda dapat menikmati hidup baru yang hebat dengan menghilangkan lemak berlebihan.
Set Shape Up terdiri daripada Cinch Shake Mix, Cinch Energy Mix, Lecithin dan Herbalax

Set Shape Up - Lecithin, a must have supplement during Hari Raya

Saya kurus namun saya masih fikirkan saya perlukan Lecithin dimusim perayaan ini. Apabila saya lihat cara makan yang tak ingat dunia ketika beraya, saya mula bimbang dengan tahap kesihatan. Ini melalui pembacaan saya, orang kurus pun boleh dapat penyakit seperti orang yang obes. Tambah lagi usia semakin meningkat. Tentulah saya mahu melalui hari yang mendatang dengan kesihatan yang baik!



Lecithin dari Shaklee dirumus dari soya yang terpilih, paling "hot" item untuk mereka yang nak kurang kan berat badan & salah satu item didalam Set Shape Up dan Set Bajet. Sangat sangat HOT hinggakan out of stock di Shaklee baru-baru ini. (kini dah kembali - jom order sekarang)

Fungsi Lecithin ini adalah sebagai emulsi lemak semulajadi atau "pemecah lemak" kerana ia mempunyai kesan ‘melekat pada lemak’, dengan dalam kata lain,ia menyebabkan lemak tu ‘terapung’ dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat pada dinding membran.

Melalui bacaan saya di blog Nanny Lyna, Lecithin bukan saja untuk mereka yang nak kurus!
Kebaikkannya juga meliputi untuk otak, sel-sel tubuh, saluran darah dan sebagainya yang boleh mencegah dari stroke, heart attack, tekanan darah tinggi dan sebagainya. Memilih lecithin memang keputusan yang BIJAK!! Oh ya jangan lupa minum air kosong lebih ya, tipnya disini.


Testimoni Lecithin oleh pengguna Shaklee

Testimoni #1

Testimoni #2

Testimoni #3


Testimoni #4


Testimoni #5


Sekian buat kali ini. Akhir kata, usah tunggu lagi bertindak dari sekarang. Hubungi saya untuk dapatkan Lecithin sebelum ianya Out of Stock lagi.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elisa Zulkifli (SID 893611) | Call/SMS/Whatsapp 017-9470711 | email elisa.lu06@gmail.com

********************************

Promosi Advanced Joint Health Tablet (Beli 6 Dapat 7) sepanjang Ogos 2013. 
"Legakan kesakitan sendi untuk sentiasa kekal aktif"

********************************


**PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...