Sabtu, 3 Ogos 2013

Bebaskan kesakitan sendi anda dengan Advanced Joint Health Tablet (AJHT)

Assalamualaikum & Hai

Sendi yang tidak selesa pasti akan mempengaruhi aktiviti seharian kita kan. Bukan saja orang-orang tua yang selalu mengidapinya, malah golongan muda mudi turut merasainya. Jadi tidak heran bila kita dengar 'umur 26 tahun sudah sakit belakang'. Selalu nya antara faktor disebabkan oleh:


Sakit sendi, ternyata membebankan 
  • Proses penuaan sebelum waktunya - disebabkan oleh proses oksidasi oleh radikal bebas.Radikal bebas ialah molekul organik yang tidak stabil yang berpunca dari beberapa proses metabolisma tubuh badan.
  • Kesan kecederaan lampau - ia boleh mempercepatkan proses penuaan pada tubuh yang tercedera.Ini disebabkan tubuh yang tercedera itu sudah kurang stabil dan mengalami banyak tekanan
  • Gaya hidup @ Lifestyle - cara postur semasa duduk, berdiri dan berjalan yang tidak sihat, ergonomik tempat kerja yang tidak seimbang adalah diantara penyebabnya. Tambahan sesetengah profesion atau sukan dengan penggunaan sebahagian tubuh yang terhad tapi melampau.
  • Masalah berat badan - beban yang ditanggung oleh sendi akan bertambah terutamanya lutut apabila anda gemuk. Keadaan ini disebabkan oleh Osteoarhritis dimana ia membabitkan kehausan pada sendi & tulang rawan.

Sakit sendi ini sebenarnya tidak membunuh tetapi ia membunuh kehidupan kita. Merebak dengan menyekat kita bergerak bebas! Ada yang tidak dapat bekerja apatah lagi beribadat, produktiviti juga menurun.Tidur malam tidak lena dan ini tentu meletihkan bukan? Apabila kita mula menderitainya, cuma 1 persoalan yang bermain diminda, "Bagaimana untuk saya legakan kesakitan ini?"

Advanced Joint Health Tablet (AJHT) dapat membantu melegakan sakit sendi dan inflamasi terhadap sendi. Info AJHT ada di sini

Advanced Joint Health Tablet adalah berasaskan formula sayur-sayuran 100% iaitu Ekstrak Boswellia, Ekstrak Jagung, Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C.


********************************
Promosi Advanced Joint Health Tablet (Beli 6 Dapat 7) sepanjang Ogos 2013. 
"Legakan kesakitan sendi untuk sentiasa kekal aktif"
********************************


Ini pula antara testimoni pengguna AJHT & Set Kesihatan Sendi (AJHT, Omega Guard & Ostematrix)





AJHT tidak terhad pada golongan tua sahaja, selagi anda mahu sendi sihat & aktif dalam kehidupan seharian anda, ia juga amat sesuai buat anda.
Hubungi saya untuk 
keterangan produk, harga promosi sepanjang Ogos 2013 dan konsultasi percuma selepas pembelian.

Elisa Zulkifli (SID 893611) | Call/SMS/Whatsapp 017-9470711 | email elisa.lu06@gmail.com


**PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA. 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...