Rabu, 3 Julai 2013

Review HBE - Shaklee Ostematrix

Assalamualaikum & Hai,

Terima kasih kerana sudi membaca review HBE tentang produk Shaklee Ostematrix.

Ostematrix adalah supplement kalsium yang diperkuatkan dengan magnesium, boron, vitamin D dan mineral lain supaya Ostematrix menjadi lebih mantap kandungannya. HBE telah mencuba secara tak langsung Ostematrix ini setelah menghadiahkan Set I Love U (Vitamin E & Ostematrix) buat suami tersayang sempena hari bapa Jun lepas.

Kesan Ostematrix selepas mencubanya





HBE akui memang susah nak minum susu yang kita semua ketahui terdapat sumber kalsium, sebab tu selalu rasa sakit belakang bila duduk terlalu lama semasa di office. Sakitnya hanya Allah saja yang tahu!!
Jadi malam sebelum tidur, HBE telan 4 biji (sebab 1 hari tu memang tak minum susu) kemudian tidur.
Hari-hari pun sama amalkan, sehingga hari ini HBE "terperasan" kesannya pada diri ku ini.

1. Tidur nyenyak - dapat tidur yang berkualiti, badan pun cergas selepas bangun tidur dan tentunya dah kurang mengantuk semasa di tempat kerja.

2. Sakit belakang dah berkurangan - sakit belakang yang HBE hadapi kebanyakkan di sebabkan kekurangan kalsium pada tulang. Alhamdullilah, Ostematrix juga banyak membantu mengurangkan sakit belakang dan juga menghalang simptom osteoporosis.

3. PMS less!! - time-time nak period, kaum wanita akan mengalami musim 'hormon tak tentu', dimana stress, senggugut, marah-marah tak tentu pasal kan. Kali ini, sila percaya - semua jadi kurang, kurang stress, kurang senggugut, kurang marah. Officemate pun perasan , "weh u nak period tak marah-marah ho? why ha?"

4.Sistem pembuangan yang lancar - Ini sangat penting, kalau duk meneran lama-lama kat toilet boleh mendatangkan buasir pula.Itu sangat ngeri.

Semua khasiat dalam 1 botol Ostematrix, jadi tak perlu rasanya HBE tukar pada yang lain. Harga juga berbaloi dari 1 tin susu yang macam Dato Michelle Yeoh minum tu. Sesiapa pun boleh ambil Ostematrix ni, sangat disarankan buat golongan tak suka minum susu (tangani risiko osteoprosis), ibu mengandung & menyusui bayi, susah tidur @ isominia, mempunyai masalah sembelit & golongan obesiti (berat badan berlebihan akan buat tulang kurang padat & reput).

Kalau ada yang berminat nak mencuba Ostematrix boleh hubungi HBE ya.

Elisa Zulkifli (SID 893611) | Call/SMS/Whatsapp 017-9470711 | email elisa.lu06@gmail.com





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...