Isnin, 22 Julai 2013

Testimoni Set 3M : 4 in 1 goodness


Assalamualaikum & Hai,

Kali ini ingin saya berkongsi tentang testimoni Puan Qaseh yang amalkan Shaklee Set Penyusuan 3M yang terdiri daripada ESP, Vitalea, B-Complex, Vitamin C, Ostematrix dan Alfalfa Complex yang amat sesuai untuk ibu yang ingin membuat stok, berelaktasi, mempunyai masalah low milk supply (penghasilan susu kurang walaupun konsep asas penyusuan dipatuhi) kemudian tambahan Omega Guard. Kalau kita lihat dari gambar yang dikongsikan banyak bukan perubahannya.

Mari kita baca testimoni beliau



"huhu.. malu plak... sya br consume shaklee bln 10 pas lahir kan bby yg ke 2.. Saya consume set 3M dan yg terbaru omega guard... berat saye dr 88kg skrg da 81kg..still byk nak turunkan... saya jenis yg kuat mkn, tambah plk fully bf ag kuat mkn... mmg x displin pon... tgh mlm pon mkn nasi ag..."


"hehe.. set 3M tuh set penyusuan... sbb sy deliver bby prem @ 32week 6hb 10 ritu weight bby 1.6kg jew.. skrg da 5.8kg..."

"utk kulit plak saye rs nih smua gara2 ESP,vit E dgn vit c kot..."


Nyata beliau mendapat kebaikkan dengan mengamalkan SET 3M ini.

❤ Set yang membantu ibu menyusukan anak sepenuhnya
❤ Baby pre-mature bertambah sihat dan mendapat berat badan ideal
❤ Kulit yang lebih berseri & cantik
❤ Dapat menurunkan berat badan secara selamat dari khasiat supplemen yang diamalkan.

Jika anda berminat untuk memiliki kebaikkan seperti Puan Qaseh, usah tunggu lagi, hubungi saya untuk keterangan produk, harga mengikut bajet anda dan konsultasi percuma selepas pembelian.

Elisa Zulkifli (SID 893611) | Call/SMS/Whatsapp 017-9470711 | email elisa.lu06@gmail.com


**PRODUK- PRODUK SHAKLEE TIDAK BERTUJUAN MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT. SEBARANG TESTIMONI YANG DIPAPARKAN ADALAH PENGALAMAN PERIBADI INDIVIDU DAN KESAN KE ATAS SETIAP INDIVIDU MUNGKIN BERBEZA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...