Rabu, 17 Julai 2013

Vitamin Untuk Kulit Cantik Bebas Cela


Berapa ramai antara kita yang mudah "cair" dengan iklan penjagaan kulit di media masa dan pusat-pusat kecantikan. Saya juga begitu. Apatah lagi "hasil" sungguh mengujakan dalam masa yang singkat. Namun adakah kita sedar itu hanya penjagaan dari luar semata-mata dan tentunya bukan secara menyeluruh? YA, bukan menyeluruh! Bagaimana bahagian lain tubuh kita seperti tangan, kaki, rambut dan sebagainya? Terlepas pandang bukan?

Bagaimana cantik secara menyeluruh?
Pelbagai faktor kulit kita tidak cantik dan sihat, berjerawat, kusam, tona tidak sekata, faktor genetik, penggunaan produk yang tidak sesuai, parut jerawat dan sebagainya. Kadang (selalu) timbul rasa malu untuk berdepan dengan orang ramai. Ini boleh membuatkan kita kurang yakin lalu menjadikan kita orang yang mudah sensitif.

Amalkan pemakanan yang seimbang, jaga kebersihan, amalkan cara hidup yang sihat serta amalkan makanan tambahan dan vitamin dalam diet seharian. Tidak lupa selalulah berfikiran positif kerana kecantikkan yang asli datangnya dari minda yang sihat. Paling utama sentiasa berdoa dan mengingati Allah. In Shaa Allah.

Vitamin Shaklee untuk kulit cantik
Mengamalkan supplement Shaklee secara konsisten juga boleh membantu. Antara hot supplement untuk kulit cantik, bebas cela dan awek muda ialah SET D (Vitamin B,C & E), Gla Complex, ESP, Alfalfa, Vivix dan Collegen Powder.




Jom kita lihat perubahan oleh pengguna Shaklee yang sudah memiliki kulit cantik.







Sebenarnya banyak sangat testimoni pelanggan Shaklee ni.

Apapun jika anda berminat untuk dapatkan kulit cantik bersama Shaklee, usah tunggu lagi. Hubungi saya
Elisa Zulkifli (SID 893611) | Call/SMS/Whatsapp 017-9470711 | email elisa.lu06@gmail.com











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...